Marius Pavel
Marius Pavel seisoi ystävänsä haudan vieressä, vierellään sodan jumala Ares. Hän oli surun murtama mutta mitään hän ei paljastanut kivikasvonsa takaa. Hän jos joku oli kehonsa mestari.
- se juoni jota keksit on ällistyttänyt minua vuosisatoja. Muutama kerta meinasit paljastua mutta päätin eliminoida todistajat koska todella ansaitsit pari armopistettä. Valhallassa olet esikuva jota soturini opiskelevat.
Mariusz tunsi samaan aikaan pettymystä ja ylpeyttä, hän oli tehnyt siis monta vakavaa virhettä mutta silti oli sodan jumalan ihailema.
Mitä se oikeastaan tarkoitti? Se tarkoitti sitä että ihmiset olivat jumalille viihdettä, teatteria joka tarjosi komediaa, tragediaa, romantiikkaa ja toimintaa. Ja marsissa sitä tragediaa tarjoiltiin enemmän kuin tarpeeksi. Eihän jumalan velvollisuus ihmisiä kohtaan tarkoittanut kädestä pitämistä, vaan kevyttä ohjausta ja neuvoja, mutta Ares veti tämän kasvatushomman vähän liian pitkälle. Jos puuttui ihmisten elämään liikaa, he laiskistuivat, jos puuttui liian vähän, he kuolivat pois. Mariusz tekisi monia asioita toisin.
- Mutta sinä et olekaan Marsin jumala. Ares sanoi. Mariusz säpsähti Areksen luettua hänen ajatuksensa ja silloin Mariusz tajusi että Ares varmaan luki kaikkien ihmisten ajatukset, kokoajan.
- tässä on suunnitelma. Sängylläsi on kasa varusteita. Puettuasi ne luot persoonan joka ei tunne Mariuszta, Alberttia, ja joka ei tiedä tehneensä sopimuksen sodan jumalan kanssa. Piilotat Mariuksen hyvin. Tämä persoona ystävystyy Artturin kanssa ja sinä verhon takana otat vallan huomatessasi sopivan hetken myrkyttää Artturin.
- Kuinka myrkyttää muodonmuuttaja?
- tietenkin kaaoksen puremalla.
Kaaoksen purema oli jokaisen muuttajan pahin painajainen. Se hyökkäsi muodon muuttajan syvinpään voimaan, solujen hallintaan. Se vapauttaa jokaisen solun aivojen ja persoonallisuuden hallinnasta tehden jokaisesta solusta itsenäisen olennon. Normaalisti kukaan vapautta maistanut ei siitä halunnut luopua, vaikka se merkitsisi omaa pikaista kuolemaa, sama juttu soluilla.
Myrkyn uhri kokee pelottavan tuskallisen sulamisen kun solut pikkuhiljaa pakenevat kehosta, valuen punaisena virtana etsimään ruokaa, kunnes lopulta jäljellä on vain luut ja aivot, ja kun luusolut ovat paenneet, alkavat aivot hajota.
Siinä vaiheessa kerrotaan uhrin tuntevan vain vapauttavaa euforiaa.
- Kuinka löydän tämän jumalten metsästäjän??
- sängylläsi on kuparinen kompassi. Siinä on kolme nuolta. Yksi osoittaa sinne missä lähinnä on voimakas velho, toinen osoittaa lähintä voimakasta muodonmuuttajaa, ja viimeinen lähintä telepaattia. Älä huoli, sinut ja Magistraatti on kalibroitu pois. Ja se havaitsee vain Herttuat, ei ketään heikompaa.
- Ja tämä artturi on kolmin kertainen Herttua?
- Kyllä, vaikka en häntä sillä arvonimellä kutsuisikaan julkisella paikalla.
- kuinka vanha tämä mies on?
- Neljätoista.
- Mitä, hän näytti yli nelikymppiseltä!
- aivan, kyseessä on oikeasti teinikapinasta yhdistettynä vaaralliseen harhaisuuteen. Etene varoen, ja muista että persoonasi pelkää magistraattia ja vaaran iskiessä hän pakenee. Minkä nimen annat hänelle?
- tiedän juuri sopivan tyypin. Snake Plissken, taitaja huolehtimaan omasta nahastaan mutta silti iso pelkuri.
Marius suuntasi huoneellensa.
Kuparinen kompassi, lyhyt miekka joka hohti vaaran uhatessa, riimuista päätellen. (500 vuotta arkkimaagina opettaa kaiken mitä magiasta voi oppia.)
Kameleonttiviitta, Kaaoksen kosketusmyrkky, tikari, heittotikareita ja epävakaat vaatteet, tarkoittaen sitä että ne muuttuivat muodonmuuttajan mukana. Hyvä koska Mariusz suosi lentämistä matkustustapana. Oli aika pakata reppu ja lähteä lentoon, Spartaa kohti missä epätoivottu viimeksi havaittiin.
Liite
Anita uudestisyntynyt
voimat - Pöllömuodot (ei periydy, lapset tavallisia muodon muuttajia.)
* Pöllömuodot
* Parvi
* TK
* Pyrokinesis (intuitiivinen kinesia)
* Kuolemattomuus
Edistyneet kyvyt
* Veriolennot
* Enne unet
* Empatia
Aspektit
fyysiset: Atleetti, Legenda
henkiset: Hurmaava, Legenda
Mystiset:Muodonmuuttaja, Legenda
- se juoni jota keksit on ällistyttänyt minua vuosisatoja. Muutama kerta meinasit paljastua mutta päätin eliminoida todistajat koska todella ansaitsit pari armopistettä. Valhallassa olet esikuva jota soturini opiskelevat.
Mariusz tunsi samaan aikaan pettymystä ja ylpeyttä, hän oli tehnyt siis monta vakavaa virhettä mutta silti oli sodan jumalan ihailema.
Mitä se oikeastaan tarkoitti? Se tarkoitti sitä että ihmiset olivat jumalille viihdettä, teatteria joka tarjosi komediaa, tragediaa, romantiikkaa ja toimintaa. Ja marsissa sitä tragediaa tarjoiltiin enemmän kuin tarpeeksi. Eihän jumalan velvollisuus ihmisiä kohtaan tarkoittanut kädestä pitämistä, vaan kevyttä ohjausta ja neuvoja, mutta Ares veti tämän kasvatushomman vähän liian pitkälle. Jos puuttui ihmisten elämään liikaa, he laiskistuivat, jos puuttui liian vähän, he kuolivat pois. Mariusz tekisi monia asioita toisin.
- Mutta sinä et olekaan Marsin jumala. Ares sanoi. Mariusz säpsähti Areksen luettua hänen ajatuksensa ja silloin Mariusz tajusi että Ares varmaan luki kaikkien ihmisten ajatukset, kokoajan.
- tässä on suunnitelma. Sängylläsi on kasa varusteita. Puettuasi ne luot persoonan joka ei tunne Mariuszta, Alberttia, ja joka ei tiedä tehneensä sopimuksen sodan jumalan kanssa. Piilotat Mariuksen hyvin. Tämä persoona ystävystyy Artturin kanssa ja sinä verhon takana otat vallan huomatessasi sopivan hetken myrkyttää Artturin.
- Kuinka myrkyttää muodonmuuttaja?
- tietenkin kaaoksen puremalla.
Kaaoksen purema oli jokaisen muuttajan pahin painajainen. Se hyökkäsi muodon muuttajan syvinpään voimaan, solujen hallintaan. Se vapauttaa jokaisen solun aivojen ja persoonallisuuden hallinnasta tehden jokaisesta solusta itsenäisen olennon. Normaalisti kukaan vapautta maistanut ei siitä halunnut luopua, vaikka se merkitsisi omaa pikaista kuolemaa, sama juttu soluilla.
Myrkyn uhri kokee pelottavan tuskallisen sulamisen kun solut pikkuhiljaa pakenevat kehosta, valuen punaisena virtana etsimään ruokaa, kunnes lopulta jäljellä on vain luut ja aivot, ja kun luusolut ovat paenneet, alkavat aivot hajota.
Siinä vaiheessa kerrotaan uhrin tuntevan vain vapauttavaa euforiaa.
- Kuinka löydän tämän jumalten metsästäjän??
- sängylläsi on kuparinen kompassi. Siinä on kolme nuolta. Yksi osoittaa sinne missä lähinnä on voimakas velho, toinen osoittaa lähintä voimakasta muodonmuuttajaa, ja viimeinen lähintä telepaattia. Älä huoli, sinut ja Magistraatti on kalibroitu pois. Ja se havaitsee vain Herttuat, ei ketään heikompaa.
- Ja tämä artturi on kolmin kertainen Herttua?
- Kyllä, vaikka en häntä sillä arvonimellä kutsuisikaan julkisella paikalla.
- kuinka vanha tämä mies on?
- Neljätoista.
- Mitä, hän näytti yli nelikymppiseltä!
- aivan, kyseessä on oikeasti teinikapinasta yhdistettynä vaaralliseen harhaisuuteen. Etene varoen, ja muista että persoonasi pelkää magistraattia ja vaaran iskiessä hän pakenee. Minkä nimen annat hänelle?
- tiedän juuri sopivan tyypin. Snake Plissken, taitaja huolehtimaan omasta nahastaan mutta silti iso pelkuri.
Marius suuntasi huoneellensa.
Kuparinen kompassi, lyhyt miekka joka hohti vaaran uhatessa, riimuista päätellen. (500 vuotta arkkimaagina opettaa kaiken mitä magiasta voi oppia.)
Kameleonttiviitta, Kaaoksen kosketusmyrkky, tikari, heittotikareita ja epävakaat vaatteet, tarkoittaen sitä että ne muuttuivat muodonmuuttajan mukana. Hyvä koska Mariusz suosi lentämistä matkustustapana. Oli aika pakata reppu ja lähteä lentoon, Spartaa kohti missä epätoivottu viimeksi havaittiin.
Liite
Anita uudestisyntynyt
voimat - Pöllömuodot (ei periydy, lapset tavallisia muodon muuttajia.)
* Pöllömuodot
* Parvi
* TK
* Pyrokinesis (intuitiivinen kinesia)
* Kuolemattomuus
Edistyneet kyvyt
* Veriolennot
* Enne unet
* Empatia
Aspektit
fyysiset: Atleetti, Legenda
henkiset: Hurmaava, Legenda
Mystiset:Muodonmuuttaja, Legenda
Comments